NOVI EU NATJEČAJ: Inovacije novoosnovanih MSP-ova
Pozivom se podupiru projekti novoosnovanih poduzeća do 60 mjeseci starosti, s naglaskom na radikalne inovacije i znatno poboljšanje u komercijalizaciji proizvoda uključujući zaštitu intelektualnog vlasništva, a čija je tehnološka zrelost izvan faze dokazivanja koncepta, odnosno u trenutku predaje projektnog prijedloga se nalaze u TRL 5-8.
Osnovne informacije:
– Prijave će se zaprimati od 5.3.2025. u 11 sati do 9.4.2025. u 11 sati.
– Predviđeno trajanje projekta može biti najviše 24 mjeseca.
– Projekt mora biti u fazama tehnološke zrelosti između TRL 5 i TRL 8.
– Prijavitelj po predmetnom Pozivu može podnijeti samo jedan projektni prijedlog.
Prihvatljivost prijavitelja:
– pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik
– novoosnovani MSP do 60 mjeseci starosti nakon registracije uz uvjete:
– da nije preuzelo djelatnost drugog poduzeća
– da još nije raspodijelilo dobit
– da nije osnovano spajanjem ili podjelom
– prijavitelj mora biti osnovan najmanje trideset (30) dana prije predaje projektnog prijedloga
– prijavitelj mora djelovati pojedinačno (partnerstva nisu prihvatljiva)
– barem jedan zaposleni na temelju sati rada u mjesecu koji prethodi predaji projektnog prijedloga.
Prihvatljive aktivnosti:
1. Razvoj inovativnog proizvoda
– Daljnji razvoj tehnološke spremnosti proizvoda, uključujući testiranje, demonstraciju i ugradnju testnih rezultata u završni proizvod te optimizaciju
– Transfer znanja i tehnologije, uključujući povezane savjetodavne usluge i osposobljavanje djelatnika
– Revizija studije izvedivosti
– Dizajn proizvoda s ciljem prilagodbe proizvoda zahtjevima tržišta
– Zaštita i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom, uključujući prijave za priznanje prava i provođenje postupka za priznanja prava intelektualnog vlasništva i izradu strateškog plana zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom
– Pripremu proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, nulta serija.
2. Priprema lansiranja proizvoda
– Aktivnost se ne može provoditi samostalno, nego samo zajedno s aktivnosti Razvoj inovativnog proizvoda
– Izradu marketinškog plana i reviziju poslovnog i marketinškog plana
– Istraživanje i testiranje tržišta za inovaciju
– Verifikaciju analize tržišta i/ili tržišne potrebe
– Prilagodbu korisničkim potrebama
– Operativne marketinške aktivnosti izravno vezane uz komercijalizaciju rezultata istraživanja i lansiranje proizvoda na tržište
– Pripreme za sljedeći ciklus investiranja i privlačenje dodatnih sredstava financiranja
– Troškovi vezani uz skupinu aktivnosti Priprema lansiranja proizvoda mogu iznositi najviše 30% ukupne vrijednosti projekta.
Neki od prihvatljivih kategorija troškova: instrumenti i oprema neophodni za provedbu, plaće osoblja, softveri, vanjske usluge, usluge potrebne za provedbu projektnih aktivnosti (istraživanje i analiza tržišta, testiranje proizvoda, izrada marketinškog plana, dizajn proizvoda itd), neizravni troškovi do 7% ukupne vrijednosti prihvatljivih izravnih troškova projekta i ostalo.
Za više informacija i pomoć u pripremi projektnog prijedloga javite nam se na info@omniasolutions.hr.
Sve informacije o novim EU i nacionalnim natječajima za dodjelu bespovratnih sredstava možete pratiti i na našem LinkedIn profilu.
: